Nyfiken?


Foto: Jag, Nikon D60 + 18-55/4-5,6

Jag hoppas att ni kommer att gilla inläggen som nu är tidinställda och kommer att ploppa upp under 2 dagar nu, första kommer ikväll. Så vill jag att ni kommenterar en massa! Skulle vara väldigt roligt att se en massa kommentarer om bilderna, ni är lite dåliga på det (;

Men nu ska jag börja göra mig i ordning, har igentligen massor att göra men jag lägger ner det i en box som jag sedan öppnar när jag kommer hem igen. Jag vill ha mitt lov nu, men sånt man måste göra finn juh oxå. Men det tar vi någon annan dag :)

Kommentarer
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Haha, vilken härlig bild! :o)

2010-11-06 @ 11:28:50
URL: http://donn.se/ridboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0