Ridning Minty



Foto: Elin, Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6

När man har en sådan vän som Elin, då slänger hon upp en på ponnyn Minty som exploderar av energi. Så det blev ett försök till ridning med en lite smått galen ponny. Som tur var filmades eller fotades inte "det värsta" när ponnyn flyger iväg i en serie bocksprång. Men efter ett bra tags jobb fick jag ponnyn att göra det jag ville, öka och samla galoppen, trava hyffsat lugnt och gjorde riktigt snygga galoppombyten. Trevlig ponny, ojah!

Och detta var 3e gången som jag sitter på ponnyn, första gången jag fick rida hela passet. Svettig ponny och utslagen ryttare, fint de!

Tack Elin! Du gör att mitt hästintresse inte dör helt.

Kommentarer
Postat av: Dessie

sv; tackar ;D



fan va bra! :D tycker det är så jävla tråkigt att fota själv x)

2010-11-17 @ 19:50:11
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: elin

får man ha dina bilder i anonser ?

2010-11-17 @ 19:53:32
Postat av: Elin<3

Räkna med mig!<3

2010-11-17 @ 19:54:37
URL: http://ponnyoryttare.blogg.se/
Postat av: Victor

Jag tycker att häst fan ska få springa hur den vill. Det är ju du som är medpassagerare då kan ju inte du bestämma hur han/hon (den/det) ska springa/gå (krypa/kräla/åla) <33

2010-11-17 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0