Skola?


Helenas nya häst Luciano, Foto: Jag

Tog mig en sovmorron idag, vaknade halvt död iaf men kom upp ur sängen och täntke faktiskt att jag skulle försöka ta mig till skolan. Sätter mig och äter frukost, kollar temperaturen ute. -15 grader. Där försvann tanken helt på att ta mig till skolan. Så jag blir hemma idag, är faktiskt ledig från skolan men hade tänkt att åka ändå :) Det får bli en dag med att ladda in, rensa ur och försöka visa upp lite bilder. Vad säger ni om det? ;)

Senare vid 5 tiden är jag i stallet, ombytt och klar för att rida en tur med Helena på hennes fina hästar. Har inte ridit sedan Minty som var ungefär 2 veckor sedan, okej de var inte allt för länge i mellan. Men ändå. En uteritt i det kalla vädret kan bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0