Skolan :)

Skolan, ååh älska när lärarna går ut och man kan kolla fejjan och bloggen (; Haha! Duktiga elever vi är. Slutar 4, jippie, eller rättare sagt slutar jag halv 4 men kommer ändå inte hem förän halv 5.
Jag är ganska fascinerad av att han med tåget i morse, har börjat gå nu till stationen och de tar lite längre tid. Måste vara snabb på morronen (;

Älsklingen följer med mig hem, vi ska myysa. Funderar nästan på att ta med mig kameran ut och ta nån snöbild nu när den "äntligen" har kommit, hur man nu vill se på det. Typ tjaaaao, måste skriva klart min uppgift :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jaha okej :)

2010-11-11 @ 16:02:42
URL: http://enenkelsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0