Städa!

Idag ska jag städa! Har jag bestämt. Måste få undan alla saker på golvet, få bort flyttkartongerna i hallen med mina saker i och plocka i skrivbordet. Lådorna är helt tomma men ändå har jag ingen ordning (; Funderar på lite flera inköp som skulle sitta bra att ha, typ nåt för alla kläder? Som alltid annars ligger på sängen, stolen eller golvet. Här kan man inte använda garderoben. Så nåt bra för det, litet. Sen nåt att hänga alla smycken på, små krokar vid sminkbordet? Hmm, skulle sitta bra!

Fotar före- och efterbilder ;D Så ni verkligen ser att jag har städat!

Kommentarer
Postat av: amanda

heeej vill du bytta bildlänk???

2010-11-15 @ 16:18:36
URL: http://horsesloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0