Dagens måsten



Lite mera pengar in på kortet, åkte till banken för att växla in mynt som låg och skräpade i en låda. Blev några hundra kronor. Det är lite snålt med pengar för mig just nu, till Globen, förhoppningsvis vill jag inte köpa upp allt som finns och inte köper något heller då jag varken rider eller har egen häst. Men shit vad jag skulle vilja ha en Kingslandströjja... Men att slänga ut 600-900 kr på en tröjja känns väldigt dumt nu. Både Globen och snart är det jul. Jag hoppas att det blir pengar kvar efter Globen så att jag har något till julklapparna :)

Ska försöka få in lagfoto nästa helg, om det går för laget. Och där hoppas jag att allt går bra så jag kan få ihop ganska mycket pengar. Hoppas, hoppas! Är i sånt stort behov av pengar just nu, inte kul att vara studerande och ung, utan inkomst och 800 kr att leva på i månaden (;

Jag har även fått lite flaschbacks så sitter och lyssnar på bara Nickelback-låtar. Lyssnade så sjukt mycket på dom förr och gör fortfarande, men inte lika mycket. Så har gjort mig en ny spellista på spotify att nörda lite Nickelback med.

En ny ansiktslyftning är bloggen i behov av oxå. Ny header, lite ny info och bilder i menyn, bättre och intressantare inlägg osv. Jag vill så gärna göra om, ev ändra lite färger och allt därtill. Men inspiration till allt är verkligen på noll. Jag ska försöka göra om bloggen innan jul iaf, förhoppningsvis 2 ggr innan jul. En mer juldesign vill jag ha när väl julen är här. Sen en när det bara är tråkig vinter (;

Jag har nog lite mera jag behöver få ur mig men känner att inlägget börjar bli extremt långt. Haha, ni får nöjja er med detta och höra mera tankar senare någon dag :)


Kommentarer
Postat av: Dessie

fan va fin bild :D

2010-11-25 @ 20:00:57
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: Amanda

betalar inte dina föräldrar de mesta då? =)

jag lever på inget i månaden XD hehe

2010-11-25 @ 21:06:11
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Jan Ahl

Hej Linda.. har läst Dina kommentarer om bildstölder. Vad skall man säga. Allt för många lägger ut bilder utan att märka sina bilder. Detta gör att många tror att det bar är lagligt att hämta. Men det har hänt att även stora drakar har trillat dit. Dom har använt bilder från nätet till reklam. Därför ber jag Dig att försök påverka alla som Du känner att dom märker sina bilder innan dom lägger ut dom på nätet. Skriv gärna om detta på fotosidan.se med.- Jag fottar en del för vissa användare på Internet, dom bilderna gömmer jag en liten tag på. Det finns några program att tillgå (gratis) som larmar om någon kopierar Din bild på nätet. För övrigt tar Du mycket bra bilder, och som sagt det är inte kamran även om kamra och objektiv hjälper till. Utan den som trycker på knappen. Jo har även ett Tamron 70-200 F/2,8. För priset skitbra. hadé Janne A

2010-11-27 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0