Dagen på Lurbo!

Är helt slut, så sjukt trött. Men har mycket att göra, kan inte sova, får inte sova än. Måste avra vaken och fixa detta, jag kommer garanterat somna vid datan.

Jag borde duscha, men jag orkar inte så det får bli i morgon.
Jag har en beställning som måste skickas iväg morgon, inte fixad alls.
Har massor med bildnummer som ska skrivas, alla bilder är inte uppe på hemsidan.

Nej, det är väl bara att sätta fart. Ska försöka slänga upp några bilder och sammanfatta lite kort hur det gick idag :)


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Allt jag vet är han bor i Enköping hos en familj och verkar ha det bra :) Vart ligger Lurbo ridklubb då? Kan inte dui skicka bilderna till mig så jag får se? Eller vad heter din hemsida om du lägger upp bilderna där? Min mejl är: [email protected]

2010-11-01 @ 11:38:34
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Amanda

bilderna blev jättebra linda :D

2010-11-01 @ 14:08:34
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0