En dag i mitt liv

Ännu en skoldag har passerat, börjar dagen med försovning och komma försent med sådär 40 min till första lektionen. Great! matten gick seeegt, blev inte många tal räknade och ist blev det en massa snack om fest i helgen, jaao! Svenska var seg den med, inte mycket skrivet men mera prat, en inställd fest nästa helg och mycket bloggläsande, jahapp. Sist blev det trafikant, och jäklar vad jag är duktig! Hade ett teroi-test som jag nu är tvungen att säga, och jag blev godkänd! Första gången lix! Med hela 56/70 rätt, not bad!

Jag är sjukt sugen på Ben&Jerry's glass och funderar på att åka tur och retur till Tierp för att köpa det, med tåget, samma stämpel på kortet, och jag får en sjukt god glass!

Nu blir det att fixa några bra filmer och så ska jag sitta uppe hela natten och nöta film efter film. Det känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0