En massa fix!

Skolan var bra, ingen större skillnad. Lite kul att man har gjort av med nästan 100 000 kr på ÖFA, mindre kul att det inte är riktigta pengar.. Hahaha!

Fotade hoppträningen idag, och jäklar vad det gick bra! Har inte hunnit ladda in bilderna i datan än men de kommer visas. Ingen hoppade några större hinder, utom Mois då. Men då fick jag allt inte ha kameran själv ;D
Hoppas på att bilderna är lika bra i datan som i kameran. Blir nog att skicka iväg ett mejl alldeles snart...

Nu har jag även fått ännu en förfrågan från innebandyn, vilka utmaningar! Jag hoppas det kan gå igenom, klirr i kassan och ännu mera erfarenheter inom fotografin. Hoppas hoppas!

Nu har jag lite att fixa med, kul att fotograferingen har börjat rulla igång, det går bara bättre och bättre! En till sak som är roligt att jag får flera uppdrag som inte har med hästar att göra, mera erfarenheter som förhoppningsvis kommer sitta länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det går bra för dig! :)

2010-10-12 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0