Funkar det?

Vet inte om alla kan se bloggen, nu kan iaf jag göra det. Kanske tillfälligt..?

Iaf så han jag inte med att uppdatera mera igår, men ni ska få all uppdatering idag ist :)

Blev som sagt huvudstaden Stockholm igår, härligt! Blev av med en massa pengar men fick med mig många bra saker hem (; Dessie och jag tog oss in med mamma och Sofie. Funkade riktigt bra om man bortser från den inställda pendeln som gjorde att vi kom hem 1 timme senare. Åkte direkt till Tierp och älskling, innan bussen gick mot älsk var jag hem till Dessie ett tag och snackade en massa och hade trevligt. Buss till älskling och va nån timme med han. Vi hade 4 månader igår <3 Ner till stationen och hämta upp en Pontus som ska tillbringa helgen hos älsk. Aja, jag kan inte ta han varje helg (;

Fick skjuss hem till Örby runt 23-23.30. Kom hem till ett becksvart hus och ingen dataskärm, orkade inte fixa en skärm så därför ingen uppdatering. Men den får ni nu ist (;

Ska ta och hoppa in i duschen nu, bror har innebandymatch så funderar på att åka ner och fota lite. Ändå hemmamatch för en gångs skull. Sen blir det att fota allt som jag köpte igår + en fin present jag fick av Elin! Hahahaha! Tack ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

ses vi imorrn? :)

ja ska inte va fotograf för min data + skrivare vill inte sammarbeta så kan inte fixa ngt XD haha bra!

2010-10-02 @ 21:12:07
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0