Gröt!




Gröt blev det till lunschen, gott gott!

Började dagen med att klockan ringer kl 6, usch för tidiga lektioner! Började iaf kl 8, fick upp älsklingen, nästan en medalj till mig för det (; Idrott var första lektionen, innebandy. Andra kan det dära med klubba och boll, men det är inte min sport riktigt. Här spelar man med fötterna!

Matten gick som den gick, några tal räknade men inte att man förstår sig på mycket av det som ska göras. Jihoo... Svenskan blev att först lyssna på redovsning hur man spelar schack, kul kul! Sedan var det att ta en dator för att börja skriva på en film-recension. Har kommit en bit iaf.

Sitter nu hemma och har precis ätit upp min gröt, mm!
Jag vet att jag har bloggat extremt dåligt, men lusten finns inte, vet inte vad jag ska skriva om. Så det kan bli såhär ibland. Ska försöka bättra mig :)

Älskling var hos mig igår, så inte mycket att meddela, vi kollade film och myste <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej.

Jag såg att i maj 2009 så avlivades en ponny vid namn Cinette. Har du möljlighet att kontakt mig på [email protected]



Jag tror att det var min gammla ponny och skulle hemskt gärna vilja ha mer information..



Hälsningar,

Sanna

2010-10-31 @ 08:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0