Ljusstöpning


Foto: Jag, Nikon D300s + 35mm/1.8

Hinner inte mer än detta, har mindre än 1 timme på mig att göra allt i ordning, packa och fixa mig själv för att sedan ta mig till Uppsala och Elin. Imorgon är det tävling som gäller. Jag hoppas verkligen att jag kan fota inne nu! Fotade som sagt igår på ridskolan, hoppträning. Vissa bilder blev väldigt bra, skärpan där jag ville, rätt inzoom osv osv. Men ist hade jag inte ljuset med mig. De flesta bilderna är röda/gula/orange men aja. Vet att ljuset blir så.

Idag var det att gå upp 9.30 för att ta sig iväg och stöpa ljus, kul kul! Älsklingen åkte med, ännu bättre. Många fina ljus blev det, moch många bilder! Ni ska få se någon dag när jag har tid att sätta mig med allt.

Nej, nu måste jag sätta fart igen! Kanske blir uppdatering i morgon under tävlingen, det visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0