Pippilotter



Hela skoldagen är avklarad, om man bortser att jag missade första lektionen pga min mobil. Yes, I love it! Mobilen har fått fnatt och ställde om klockan i morse, så när mobilen började ringa kl 6 så blev man något förvånad, ställde om den till 7 och sov lite längre. Skulle man inte ha gjort, för när man sedan kommer upp vid "7.30" så är klockan igentligen 8.30. Kul att bussen gick 8.20 och att jag inte han med 8.44 tåget och det inte går ett 9.14 tåg. Så det blev att göra sig i ordning och göra det bästa av situationen och vänta en timme på 9.44 tåget och en missad lektion!

Skolan gick otroligt segt, kändes det som. Men nu börjar lovet närma sig otroligt! Vad jag ska ha kul på lovet, typ halva bestämt och lite saker är obestämda. Men kul kommer det att bli! Massa kompisar, foto och älskling (; Kan inte bli ett bättre lov!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar din header!

2010-10-27 @ 19:11:51
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0