Fotokalender

Fick en kommentar om att skriva ut vad, vart och när jag ska fota något, och det behöver inte vara hästar. Just nu är det inget som är så väldigt bestämt, jag vill först få hem nya kamera innan jag bestämmer en massa. Kan sätta mig och försöka göra en kalender fram till nyår kanske.

Kanske att jag kan skriva en fotokalender i menyn? Som nu sitter där!
Med eventuella tävlingar, fotosessions och annat roligt som hamnar framför linsen. Kan tänka mig att det kommer bli mycket innebandyfotandes i vinter då min bror har börjat spela igen. Sedan hoppas jag kunna fota lite sessions med någon, skulle vara roligt om någon vill stå modell? (;

Fester kommer det alltid att vara, kanske inte det roligaste att se bilder ifrån, fulla tonåringar.
Tävlingar ska/har jag börjat planera, måste oxå ta tag i hemsidan och göra något åt den.
Innebandy kan det bli mycket av som sagt, brorsan spelar nu och tar mig säkert ner på deras hemmamatcher och träningar.
Naturbilder blir sällan planerade så de kan inte skrivas upp, men sånna hoppas jag det blir mera av!
Sedan skulle det vara roligt att fota någon med häst, igen (; Gjorde det en gång förra vintern, skulle säkert ha gjort det flera gånger i sommras men då gick kameran så perfekt sönder mitt i. Men en gång hann jag iaf med.
Och sedan har vi de dära ovanliga sakerna som jag väldigt sällan fotar, som tex brännboll, hundagility, studio, fotboll osv, sånt ska med försöka planeras in.

Till nästa år kan jag tänka mig att det blir mycket bilfotandes. Då min bror förhoppningsvis har gjort klart bilen som han bygger. Så då blir jag ännu en erfarenhet rikare genom att fota bilar.

Lite bilder som jag har fotat, vanliga som ovanliga saker jag fotar :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

klart det är roligt att se fulla tonåringar ;D Hahhahah, nerrå men de är kul med festbilder! :D



Du och jag ska ha en session nån gång, så du vet! ;) haha

2010-09-06 @ 20:02:30
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0