Helgen :)

Helgen har varit bra, vi har inte gjort något speciellt, gick runt på "stan" som snart blir mera stan tror jag allt, på lördagen. Kollade Idol på fredagen. Lördagskvällen spenderades i soffan med hela familjen och duktig som jag är somnade jag där lite snällt när alla andra gått och lagt sig utom jag och älskling (;

Hemresan blev väldigt billig när x-trafik inte hade fungerande apparater och Upptåget inte har satt på sina kortläsare och jag han kliva av tåget innan konduktören kom, härligt! Mindre kul var det att älskling hoppade av tidigare. Aja, jag lever (;

Blev ingen bloggning igår heller, jag var trött och seg, käkade lite mackor och satt och prata med mamma och resten av the family. Sen att datan inte hade någon dataskärm så orkade jag inte hämta den heller, så därför ingen bloggning (;

Och nu har det blivit många bildlösa inlägg men jag sitter i skolan och skriver så det lär inte bli någon nu heller. Har iaf fotat ca 200 bilder från helgen och jag kanske kan visa någon enstaka senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0