Hemma!

Körlektion nr 2 är avklarad!
Och fasen så bra det gick (; Eller...? Joorå, både jag och lärare överlevde och att växla börjar sätta sig bättre. Fick även starta i backe, inte de lättaste men de gick!

Matte och svenska gick bra de med, eller väntaq. Matten går käpprätt åt helvete. Okej nästan iaf (; Fattar inget alls av det vi håller på med nu, varför ska alfabetet vara inblandat med siffror?! Min hjärna slutar funka då!
På svenskan ska vi ha muntlig redovisning, ganska speciellt men kan inte riktigt förklara hur :P Iaf så har jag kommit på vad jag ska prata om. Men finns det något värre än att stå framför en grupp och prata? Nej inte mycket! Så det får bli liten grupp för mig (;

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/torsdag-dagens-blogg-4.html#comment

2010-09-30 @ 17:27:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0