ÖFA


Bild från fotograferingen med kläderna till ÖFA, Sara sätter ihop dockan, Foto: Jag

Skolan har faktiskt varit ganska rolig idag, vi har börjat med ÖFA och vi har kommit någon vart med. De går bara fint de ;D

Det har regnat typ hela dagen, inte blir det bättre att man måste ut på rökpauser i regnet, ogillar´t! Tur att man inte själv röker :P

ÖFA är ett övningsföretag som HP 2orna har som projekt att göra, vi har i samarbete med Monique som är en damklädesaffär. Min klass kommer att starta ett ÖFA företag som heter Monique Focus AB ÖFA, där vi kommer sälja kläder från Monique. Det är kul, jag jobbar som inköpare i några veckor, sedan blir det något annat roligt att prova på (;

Kommentarer
Postat av: Dessie

jag vet att du älskar mina rökpauser! (a)

2010-09-21 @ 21:22:37
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0