Skola, hem, sen Uppsala (;

Näst sista lektionen, näthandel. Varför kommer det sig att jag alltid bloggar under näthandels-lektionerna? Hmm kan vara att vi använder datorer då (A) Smart där!

Direkt när vi slutat från denna lektion drar hela klassen mot Monique för att fota och bestämma klädkollektion som vi håller på med i ÖFA. Vem ska få fotografera? Självklart är jag en! Visar bilder senare när jag kommer hem :)

Tar och åker in till Uppsala med 4 tåget, Elin hade mycket plugg och ville ha hjälp med att rida ponnyn, det tackar man inte nej till! Inga bilder, kan inte tänka mig det iaf. Men tar nog med kameran dit iaf :) Måste juh hem och hälsa på lill-Uppsala-flickan min (;

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: hehe jadu ;D

2010-09-15 @ 15:33:37
URL: http://lillaflickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0