Bilsport Performance & Custom motor show


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Ni har inte varit allt för angagerade när det gäller bilderna från Elmia. Bilar. Så jag tänkte bara undra, vill ni se mer bilder från mässan eller ska jag helt enkelt skippa dom?

Har massor av bilder, hade gärna velat visa er alla, men det är inte på tal då det är alldeles för många bilder. Men är det värt att visa bilder överhuvudtaget? Kommer ni att kommentera? Ni har varit lite dåliga på det även fast jag försöker att uppdatera så ofta jag bara kan. Ni väljer :)

Kommentarer
Postat av: jossan

ofc :D som du kanske vet får du ingen kommentar av mig ja är för lat för de :) hihi<3

2011-04-29 @ 20:37:52
URL: http://juuussan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer bilder tack / PP

2011-04-29 @ 21:10:14
Postat av: my

kul med lite mer bilder :)



Men jag hinner inte kommentera massa just nu för att jag är i usa ...

Hinner bara kolla in bloggen snabbt.. sorry..

2011-04-30 @ 19:04:56
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: KORVEN

nej, haha de är jättetråkigt att se tkr jag :)

2011-04-30 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0