Förberedelser Elmia







Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Bilderna säger sig själva. Packa ur bilen, lasta ur bilen, in med alla saker in i mässhallen, ramp, speglar mm mm. Sätta ihop ramp, putsa rampen och up med bilen. Mitt i det hela ska jag fota och hjälpa till (; Nej då, men allt har gått bra med fotandet. Har massvis med bilder att visa er senare! Fotade uppemot 400 bilder i går när vi höll på med bilen och plockade upp mm. En annan sak som jag håller på med är att filma min egen bror vart han än går (; Tänkte nämligen testa på att sätta ihop det till en liten minifilm om bror på Elmia. Ska bli spännande och se om jag får till det. Har hunnit med runt 20 filmer hittills, både småsnuttar och längre.

Och än en gång, jag ska försöka att uppdatera åt er, men det är inte alltid så lätt. Självklart vill jag ha bilder med oxå, där är ett stort problem, har inget redigeringsprogram på pappas dator = kan inte fixa bilderna, lägger aldrig upp bilder utan min logga på. Men fixade hem Picasa 3 lite snabbt så det åtminstonde kan bli lite bilder. Kan tyvärr inte fixa storleken på bilderna så de får bli lite mindre under dessa dagar. Fixat! Hoppas nu inte stör er allt för mycket på de (;

Oj hoppsan! Nu händer det saker här, måste kila iväg med kameran! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0