Galen dag...

Efter att ha suttit i en bil från 7-14 ungefär, kommer till Elmia mässan, har inget hotell, fel plats och sedan ut med bilen ur trailern, in med den i mässhallen, putda, göra fint osv. Då tar det på krafterna. Nu sitter jag här, äntligen. Kan ta det lugnt och ska alldeles snart sova, ska bara mejla iväg några bilder till tidningen. Gud så skönt...

I morgon hoppas jag kunna fixa lite bilder till er, så att ni får se tillställningen, runt om bilder osv :) Slänger in lite bilder på pappas dator, så lämnar jag hårddisken kvar på vandrarhemmet (;

Ha det mys! För nu ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Allt bra idag? Kramar

2011-04-21 @ 11:02:09
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0