Kan det bli mer fel?

Ja, självklart kan det bli de. CyberPhoto klarar allt!
Detta är det sämsta jag någonsin varit med om, hur j*vla dåligt får ett företag beté sig? Hur dålig service får man ha? Hur många fel får man göra? Ja men du, CyberPhoto har lyckats med allt!

Jag förstår verkligen inte hur ett företag kan ta 1 hel månad på sig, att förstå att kameran är trasig. Är det inte så att kunden har alltid rätt? Kameran är trasig, that's it, gör något åt problemet. Men nej, då ska man tjata, och skrika på sina kunder och få dom att känna sig helt dumma i huvudet för att man får hem en trasig kamera? My bad!

Efter 1 månads fram och tillbaka skickande är äntligen kameran hel (fick även med ett 4 GB minneskort ;)). I november får man ett mail om kompensation för den dåliga servicen. Svarar men får aldrig nåt sista svar. Ringer upp 3-4 månader senare, får hem ett batteri och 8 GB minneskort utan problem.

Så var det sista delen av kompensation man skulle få hem. Beställde en sak, skulle få rabatt och gratis frakt. Meningen var att jag skulle hämta ut den idag. Men... Av någon anledning ska jag betala nästan 3 500 kr mer för det? Ringer in till CyberPhoto, de ser att frakten ligger på 1 999 kr (!!!!!!) och att istället för att ta bort 1 000 kr så la denna korkade försäljare på 1 000 kr.

Hur mycket fel får ett företag göra innan man lässnar? Hur långt får det gå?
En sak är säker, CyberPhoto är det sämsta företaget som jag har handlat ifrån, det går inte ens att jämföra med något annat, någonsin.

Kommentarer
Postat av: IDA

Fyfan vad dåligt! :s

2011-04-15 @ 19:16:10
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman

Efter det här inlägget ger jag nog också upp på CyberPhoto :S

2011-04-17 @ 10:28:21
URL: http://superskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0