Ny piercing



Oooh, så nöjd!
Den grymma piercingen köpte jag under Elmia mässan, även ett skärp, nagellack och skor :)

Så igår började allvaret. Nej men jag har aldrig bytt piercingen tidigare, så var smått nervös kan jag juh säga att jag inte skulle få i den nya, och att det skulle krångla. Började med att inte få upp piercingen som satt i, läkestaven. Men efter lite arbete lossnade den och den nya satt snart på plats. Känns riktigt skönt att byta!

I sommar sätter jag i den som jag längtat att ha i sedan jag piercade mig, mitt fina hängsmycke :) 

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Är det leopardmönstrat? :) Syns inte så bra

2011-05-06 @ 09:23:51
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0