Stress!



Packar, plockar, glömmer och kommer ihåg. Det är sjukt vad med saker som inte får glömmas. Väskan blev för liten så måste ut och leta större.

Ja. Nu är vi på väg mot Jönköping. Okej, inte riktigt än då. Men packningen till det är på G. De snygga tröjjorna och byxorna kom idag oxå, jag bär självklart en egen tjocktröja och 3 t-shirtar med Enarsson Extreme tryck på.

Bilder och bildspel är klart, mitt uppdrag slutfört! Funderar starkt på att ta med mig hårddisken. Kameran är laddad och klar, allt är nere i kameraväskan, inget får glömmas nu. Ska vara borta i 5 dagar nu. Aj, det svider att hela mitt fina påsklov ska tillbringas i Jönköping och bilmässa... Men bara att gilla läget, antar jag.

Är inte klar med packningen och har inte hunnit med att springa igenom duschen, hjälp! Panik, panik... Bilen rullar ca kl 07.00 i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0