2 TB rikare


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Blev först en sväng till Bauhaus, massa kakel inhandlades till ett av badrummen. Sen blev de ElGiganten och kolla kaffebryggare, plus att ja kolla på vad telefonen jag vill ha kostar. Sist blev de NetOnNet lagershop (; Där inhandlades det lite mera, som itne direkt var tänkt. Haha. Jag blev däremot en hårddisk rikare, ännu en LaCie fast denna gång 2 TB. Har redan en fast med 1 TB, skitbra! Rekommenderar starkt att köpa den :)

Och för er som vill ha hårddisk, köp de innan priserna höjjs på alla hårddiskar, USB-minnen osv. Den jag köpte idag kostade endast 790 kr, och jag har nu lagring för 5 år framåt kanske (; SUperbra!

På hemvägen blev det snack om "efter gymnasiet, vad händer då?". Lite planer har jag allt, jobb, jobb och massa party, resa och ha skitkul innan jag går in på högskola. Sen visar det sig hur det blir, först ska min sååå jättebra skola fixa så att jag får de kurser jag behöver och är lovad.

Kommentarer
Postat av: Amanda

en sån har jag :)))

2011-08-22 @ 07:34:43
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Dessie

nice :D

2011-08-22 @ 18:28:17
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0