Dagens försök


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8 + fjärrutlösare

Att fota sig själv i motljus, är väldigt svårt. Man kisar ändå, speciellt när man står och tittar mot en gul vägg som bländar en totalt. Haha, så ni får en halvt misslyckad bild på mig idag (; Går i svart, vitt och grön, har även en grön sminkning som knappt syns.

Iallafall så inväntar jag nu min lunch som står i mickron, sen tar jag mig med tåget till Tierp och sjukan. Ajaj, efter att ha ont på samma ställe i 2 veckor börjar man fundera på vad tusan det är? Så ska kollas upp idag då :) Hoppas att jag slipper smärtan på något mirakulöst sätt...

Sedan tar jag tåget igen, och Uppsala är nästa stopp. Där ska jag möta upp Becca - om hon inte hoppar på i storstaden Tobo - och vi ska leta praktikplats. Hoppas på att vi hittar något. Vi har nämligen "praktik" idag och i morron, men min skola är som den är och vi har inte hunnit fixa någon :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

söt äru!

2011-08-24 @ 20:42:43
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0