Dagens

Igår hade jag tänkt att skriva 2 st otroligt intressanta inlägg, blev det av? Nix, skulle de bli intressanta? Nix på den med. Tror att bloggtorkan smyger sig på nu när skolan har börjat. Ändå har jag lyckats fixa till allt med mina kurser och schema, men är ändå inte nöjd eftersom det måste bli komvux efter skolan som inte var planerat från början.
Men antar att det blir å gilla läget...

Dagen har iallafall bestått av en ganska halvlugn dag, religion först och får uppgiften att skriva ett A4 om "Vad är religion?". Inte direkt de lättaste får jag säga. Praktisk Marknadsföring B blev nästa lektion och en massa UF prat. Jag och Dessie har nu kommit på namn, allt är inte klart och det blir mycket planering idag på skype för oss 2 innan jag vill avslöja allt (;

Svenska blev de film och sist Psykologi A en massa prat och en diskussionsuppgift.
Jag har även glömt bort en lektion vi har haft idag men den kani nte ha varit rolig då jag inte minns vad det var för lektion (; Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0