En skoldag


Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8 | Bild som fotades i fredags, Jossan och Cadde

Inget roligt har hänt ändå, men när vi satte oss på mentorns lektion så blev det snack om UF-företaget och jag satte igång på en gång och snacka med Dessie. Hoppas att du hinner med i mina tankar och idéer! Haha, kändes nästan så att jag körde över henne ett tag, stackarn. Men som ni kanske fröstår ska jag och Dessie starta ett UF-företag tillsammans och det kommer att bli fotografering. Spännande! :)

Psykologin blev heller inte långvarig då läraren skulle iväg på möte, så blev en hemuppgift i form av text att läsa. Aktiv dag! (;

Kommentarer
Postat av: Dessie

hahah nej de gjorde du inte ;) i värsta fall får ja väl fråga xD hahah

2011-08-22 @ 16:41:44
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: Dessie

sv: hahha ja säger de samma, skrik på mig o xD

2011-08-22 @ 18:27:44
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: jossan

Fina hästen :D

2011-08-22 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0