Ett stycke Filur


Foto: Ellan, Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6

Det blev en härlig ridtur på en otroligt pigg Filur idag. Blev så sugen att rida nu på kvällskvisten så jag tog med mig Ellan och brorsan till stallet.
Filuris var så väldigt pigg att jag fick jobba nå fruktansvärt! Här får man inget gratis (; Snacka om att han blir stark i vissa lägen oxå, men han var fin ändå :) Jag tror att han försökte sig på att bocka i första galoppen? Haha han är så otroligt söt! :D

Ellan fick rida en liten stund oxå, för att känna på den goa hästen som jag får chansen att rida ibland. Undra hur många gånger jag borde tacka Vickan för att jag får rida hennes underbara häst? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0