För vi har tagit studenten!

Fast inte riktigt än då (;
Men klassen har redan börjat planera inför studentdagen. Plancher med utprovning av
studentmössor klär nu hela skolan och man börjar känna att det faktiskt är sista året
som jag går i skolan. Det känns ganska overkligt att om 9 månader springer jag ut med
mössan i högsta hugg och ett brett leende på läpparna.

Och för att jag ska minnas den sista dagen så mycket som jag bara kan så har jag bokat
en av mina favoritfotografer, nämligen Emelie! Jag känner mig så sjukt bäst som har
lyckats med det, men är man ute i god tid så klarar man allt (; Så jag längtar mer än
någonsin för att ta studenten då alla lyckliga minnen kommer att finnas kvar föralltid. Yes!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååh, vad kul då lär vi ses på kick-offen och mässorna (:



Det vi ska göra är svårt att förklara i text ;) du får helt enkelt se när vi börjat fixa lite mera ;) va ska ni starta då ? =)

2011-08-26 @ 17:06:27
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0