Första dagen på Gina

Jag är heeeeeeeeelt slut. Ont i fötter och kropp alltså. Men shit vad kul det är.
Har galgat kläder, hängt ut i butiken, plockat kläder, prissatt, vart på lagret, hjälpt kunder,
städat och en massa annat. Dom kör med en rejält (; haha. Men jag som gillar att göra
saker så har jag alltid nåt för mig. Får säga att de är väldigt svårt att veta vad kunderna
vill ha när jag inte vet vart allt finns än. Men kul, så sjukt kul!

Slutade kl 5, träffade på Becca och Elin för att ta oss en Max-fika i form av hamburgare
och läsk (; Haha. Gott vare. Nu sitter jag hemma och har ont men de är fint. Har fått hem
lite saker som jag ska försöka fota, sen vill jag slänga mig på sängen för att kolla film och
sova. Helst med min B&J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0