Hejdå lilla vänn




Jag ska snart bege mig till Tierp igen, åker jag ofta? Japp. Iallafall så ska jag på ett möte. Sen ska jag tyvärr överlämna min trotjänare, mitt Sigma 70-300/4-5,6 har gjort sitt hos mig nu och ska få börja om med en ny ägare. Ååh...

Sen ska jag försöka fixa lite mat i mig, säkert nåt på Hemköp (; Och ta mig till stallet och Jennifer med hästarna. För nu ska vi göra en ny omgång av förra årets fotografering. Härligt! Då kan jag få en massa nya snygga bilder och testa nya bäbisen :)

Jag kommer antagligen vara borta större delen av dagen, så har fixat ett tidsinställt inlägg med lite bilder som jag fotade igår med nya objektivet :)

Kommentarer
Postat av: my

sv; okej :)

2011-08-17 @ 11:26:01
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Frida

Du vet ju att det är i tryggt förvar hos mig! ;)

2011-08-17 @ 17:35:03
URL: http://spaaceman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0