Hoppsan

Han inte med uppdateringen igår, det var inte meningen. Så lite bilder ska ni få idag (;
Gårdagen blev lyckad, middag hos Becca med god mat + efterrätt. Sedan bar vi iväg
med tåget till Gävle och cruisingen, där blev det ingen längre tid så vi åkte hem igen och
fortsatte lite party hos Becca igen. Runt halv 4 var jag hemma och kunde däcka i sängen, skönt! (;

Så idag är jag trött, men inget mer än det. Blev nyktert för mig igår. Dagen kommer se
ut som att jag ska ducsha och fixa med bilder. Sedan kommer väl annat att hända.
Som att min morbror nyss var här och hälsade på, det var sjukt länge sedan! Han ska
någon dag i veckan som kommer åka ner till Cambodja och arbeta som volontär, spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0