Hur var det nu igen, din eller min?





På tävlingar där jag inte står som fotograf, det var oftast på hemmaklubben och när jag åker med vänner, så brukar jag vara väldigt snäll och "låna ut kameran" om någon frågar om att få testa. Det brukar sällan vara någon längre tid personen står och fotograferar men det är alltid kul att se bilderna i efterhand. Här ovanför har ni 3 bilder som inte är fotograferade av mig utan av någon av mina vänner. När jag hade D60n var jag mera att låna ut kameran även till de lite mindre funktionärerna, men nu med min D300s så är det inte många som får prova att fotografera. Är lite väl rädd om den (;

Men för att ge er en liten visning på mina och andras bilder kommer här en bild som jag fotat från Falsterbo.

Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6

Kommentarer
Postat av: Moa

nejmen!! Där är ju jag och Prix :D

2011-08-07 @ 07:14:32
URL: http://moamulltoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0