Jag vill...

... färga håret
... köpa häst
... få hem mina paket
... shoppa!
... träffa en massa kompisar
... köpa ny telefon
... fotografera!!!
... ha en dag för mig själv
... tävla
... byta ut mina bilder på väggarna
... spara en massa pengar
... ha ett körkort
... köpa en massa hästsaker
... ha längre hår
... ha mindre fräknar
... shoppa på eBay
... köpa en kompaktkamera
... lyssna på bra musik
... åka till Ullared igen
... flytta hemifrån
... köpa en massa saker till mitt nya hem
... ha lite mer/annan kamerautrustning innan den är komplett
... utveckla min fotografering ännu mera
... fotografera mera människor, övning ger färdighet (;
... känna att jag kan fotografera och sluta jämföra med andra
... göra denna lista längre men jag kom inte på något mera

Kommentarer
Postat av: 1 av de 7 hp:nissarna!

Du kan fotografera, sluta jämföra med andra!

Vi ska till Ullared snart! :)

Och du har ju snart körkortet!



:)

2011-08-20 @ 14:03:02
URL: http://fridaeriksson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0