Krig


Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8

Har inget roligt att meddela, jag har mer eller mindre krig mot skolan. Så jag har det allt för kul... Från att ha 100 poäng för mycket, till att nu ha 100 poäng för lite. Och här ska det vara en massa svortdommar och sedan stå min skolas namn, men som fint är censurerat.

Roligare än det har jag inte, var en snabbis till sjukan - snart är jag stammis där - för att hämta ut ett recept som gick snabbt och jag han med ett tåg hem - som dessvärre var 10 min sent.

Nu ska jag käka, byta om och sedan dra till frissan, tar med mig en bok då alla 3 syskon fick tid samtidigt? Hoppsan, kan ta ett tag. Men är inte hela världen (;

Kommentarer
Postat av: milicak

urgullig blogg! följa varandra via bloglovin'?

2011-08-23 @ 17:07:42
URL: http://milicak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0