Mysdag



Vaknade första gången kl 7, men somnade om och gick upp vid 9 istället. Sköönt!
Åt lite frukost och gick igenom duschen, böt piercing, satte på ansiktsmask, klädde på mig och sedan satte jag mig vid tvn med en film och målade naglarna.
Jag har oxå städat lite smått på rummet, alla kläder från helgen som åkte i tvätten osv.

Jag har en lugn dag, och tänker bara på mig själv, vet att jag har mycket att göra men tar det om jag vill och känner för det.
Internet har krånglat därav dålig uppdatering idag, men nu verkar det vara tillbaka och går å använda igen (;

Musiken står på full volym och jag kanske ska fixa ner lite nytt? Hmm, något att tänka på (;
Har jag även mycket tur, ska jag ner till ICA och hämta ut ett paket, men det kan även komma i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0