Roligt tidsfördriv

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?:
Frebro Ridlekis på shetlandsponnyer :)

2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?:
Mina tränare! Helt klart.

3. Vilken häst har lärt dig mest?:
Kan inte bestämma mig om det är Janne eller Bounty?

4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?:
2006

5. Vilken häst har du mest placeringar med?:
Giannino SJ, Janne

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?:
Oj, tror inte att jag red Cadde på ridskolan, men Suddan är fin och fick även rida Lancer en gång :)

2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?:
Om en klubbdressyr på Prick gills, så har jag inte ens nån där (;

3. Vad är det svåraste program du ridit?:
Har aldrig ridit program för skojjs skull, eller tävlat, så jag vet inte.

4. Vad tävlar du för klasser?:
Tävlar inte dressyr

5. Vad har du tagit för placeringar i år?:
Inga alls, rider inte längre :)

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?:
Måste nog vara Janne, runt 110 cm kanske?

2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?:
Janne även där, 100 - 110cm :)

3. Vad tävlar du för klasser?:
När jag tävlade och red var det 90 cm och 1m för D-ponny :)

4. Vad har du tagit för placeringar i år?:
Inga, rider inte längre.

5. Klubb föredra du att tävla hos?:
Inomhus: Väsby RK har ett fint ridhus, tyvärr ingen bra parkering osv då det är långt mellan allt.
Utomhus: TiRK helt klart! Min hemmaklubb, stooor fin utebana :)

1. Vem är den hetaste hästen du ridit?:

Tea? Men kan inte säga att hon var så het :)

2. Vem är den starkaste hästen du ridit?:
Bounty blev väldigt stark i vissa lägen,

3. Vem är den minsta hästen du ridit?:

Oj, vilken av alla shettisar på Frebro var minst?

4. Vem är den största hästen du ridit?:
Lancer

5. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?:
Prick då, om klubbdressyren gills :)

6. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?:
Lokalt var det Peggy

7. Vem är den häst du tog din första placering med?:

Tea :)

8. Vem är den häst du tog din senaste placering med?:
Janne, en 4e placering i LB -09 (;

9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?:

Jag och Janne var med i Div 2 laget för ponny -09 :) mitt första och enda - än så länge - lag

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
– Inomhus tävling
Satsa för seger – Fis rida  
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar – Chaps
Spilta - Box
Räcke – Oxer
Kompisar i hagen – Ensam

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha Birk var minst hos Britten! ;)

2011-08-22 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0