Söta hunder, duktiga funktionärer och hästtittande





När man sitter såhär på tävling är det så mycket som händer runt om själva tävlingsbanan. Det är väldigt mycket hundar här, varav två ser ni på översta bilden (;
Och alla funktionärer, hur skulle en sådan här stor tävling fungera utan folk som frivilligt ställer upp på att slita ut sig i 4 dagar? Alla tackar funktionärerna, arrangören, ryttarna och folket som sitter på läktarna och tittar.

Själv har jag utsikt mot framhoppningen, alltid trevligt att kolla på! Ibland, när det inte är folk vid vårat tält, brukar jag ställa mig och fotografera lite framhoppning, superkul! Framhoppningen är nästan roligare att fota än på själva banan, man får sådan fina "händelse" bilder därifrån.

Något av det bästa med min kamera är att jag har dubbla minneskort i den, alltså kan jag lägga en massa bilder på ena kortet som inte används när jag fotar på banan. Undra hur många bilder jag kommer hem med idag? (;

Kommentarer
Postat av: jessica

Heej jag undrar hur man kan få tag i bilderna ni fotat, lägger ni ut dem någonstans så man kan se/ köpa osv, vi var i tierp klass 120 avd b

2011-08-12 @ 15:52:45
Postat av: my

hundar är så söta :D



Hur kan du ha två stycken minneskort? ;)

2011-08-12 @ 20:51:59
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0