Stress


Fotad med mobilen

Jag är hemma från Rullsand, mycket fint väder och jagh ar allt jobbat bra med brännan (; Lite större ränder.

Nu är det bara att fixa, ringa och packa allt inför i morgon. Det är dags för första stora helgen. Ponnymeetinget på Tierps Ryttarklubb, vi har stött på mycket problem innan denna tävling så nu hoppas jag att allt är fixat och klart. Lite småsaker som måste fixas i morgon, men annars är det nog ganska lugnt.

Jag hoppas verkligen att jag kan blogga något under dagarna som kommer, iallafall när jag kommer hem, får väl fixa några tidsinställda som jag redan gjort i ordning. Så ni får något att läsa :) Kanske kan försöka fixa någon som gästbloggar till nästa helg, skulle de vara nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0