Tummen upp!


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Som ni ser blev inte bilderna allt för bra, varken med eller utan blixt igår. Men lite skojj hade jag allt. Massa prat. Sen blev mitt tåg inställt, så härligt att vänta där i 1 timme själv. Som tur var kom mamma och hämtade och PP väntade med mig till hon kommit. Snacka bra kompisar man har!

Idag har jag lite och göra, har precis fixat en massa musik till mamma som ska ha tantmiddag idag. Jag själv? Jo, inväntar Jossan som kommer med tåget snart. Sedan bär det av hem hit och börja göra sig i ordning för tjejmiddag hos Becca. En nykter kväll för mig då jag äter mina fina piller, tusan. Men kameran får följa med och förhoppningsvis blir det både bilder och filmer (;

Kommentarer
Postat av: Jossa

ses ikväll gumman :)

2011-08-27 @ 15:04:47
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0