Vatten, med fina moln och sol



Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Jag blir lika förvånad när jag kollar igenom en massa bilder, och hittar några favoriter. Här har ni 2, väldigt stora favoriter.

Och i själva värket sitter jag inte och kollar igenom bilder för intet, utan jag tänkte ta och framkalla några som jag vill sätta på väggarna här hemma. Jag kan bara inte bestämma mig för vilka och i vilka av de 3 storlekarna jag har på väggarna. Får ta och finurla på det tror jag allt (;

Idag kommer det att bli en lugn dag, jag ska rengöra lite sminkpenslar, kolla en film, kanske göra en sminkning och fota, sist blir det nog att ta mig till stallet igen. Så grymt kul att sitta på hästryggen! Så ser nog min dag ut :)

Kommentarer
Postat av: my

det är så fint med solnedgång :)

2011-08-10 @ 13:03:03
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0