Ännu en dagens


Nikon Coolpix s3100

Inte snällt av mig att itne hinna uppdatera för er. Och inte kommer det bli bättre i helgen heller. Skit oxå.

Idag har jag vart till Sveriges huvudstad, självaste Stockholm (; Var på Stockholmsmässan och lyssnade på seminarier och pratade med alla Sveriges högskolor. Mycket intressant! Så nu är man snäppet klokare när det gäller högskolan senare i livet :)

Hemma vid halv 4-4 tiden för att stressa med en massa msuik på telefonen, trycka i sig pannkakor, packa lite till och sist ta sig till stationen. Cykla i motvind och panik för att sedan komma till stationen och tåget är försenat 10 minuter. Hata livet.
Väl i Uppsala stod vi och köade till Gina Tricot i 25 minuter, inte kul när det blåste in i nacken på en. En goodie bag och 4 plagg rikare + ett halsband så var jag väldigt nöjd med kvällen och vi kan nätt och jämnt med tåget hem.

Nu ska jag packa det sista, invänta älsklingen och försöka fota kläderna så ni kan få se de oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0