Bussresa, Gekås och kortspel





Nikon Coolpix s3100

Klockan 06.30 satt alla på bussen och vi började vår färd neråt i ländet. Musik räddade hela resan, om vi bortser att man måste starta min telefon med att ladda den och telefunken var tvungen att stänga av sig själv så jag blev utan musik halva färden ner. Inte kul.

Men det är tur att man har roligt folk med, så skratt och prat blev det allt. Vattnet på andra bilden är för övrigt Vättern, någonstans mellan Gränna och Jönköping :)

Becca var sugen på en massa schopping med tomtarna så vi var tvungna att ta ett fint kort, smile!
Fredagskvällen spenderades på motellet med en massa kortspelande, läsk och godis. En härligt kväll (;

Dagen efter blev det mera shopping, springa runt i regnet och längta efter att få komma hem. Självklart saknade jag älskling oxå, men det är tur att jag har en kille som stannar uppe om nätterna så han kan hämta upp en.

En sak är säker, jag hade en rolig resa!

Kommentarer
Postat av: Dessie

så jävla skoj de va ;)

du får skicka bilder sen (a)

2011-12-04 @ 19:07:54
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0