Julmys med underbar klass



En massa julfika hemma hos mig med klassen. Kolalde på film, Grinchen eller vad den heter. En ganska sjuk film men ändå bra (;
Annars har det vart ganska dött idag, skrev ett prov direkt på morgonen och det gick inte bra, men sånt händer. Forsatte med en lektion och sen blev det att få reda på vad man fick på samprovet, ligger mellan G och VG, inte kul. Jag vill ha minst VG. Får ta och arbeta upp det betyget tror jag, har en termin till på mig. Lite klassfika med lärare och sist fick vi åka hem.

För övrigt ska jag jobba i mellandagarna på Gina, den 26 jobbar jag mellan 7-16.30. Ingen rolig tid sådär på morgonen, men man får väl ta och pallra sig upp. Kul att det är party kvällen innan oxå... Jag lär vara död och förhoppningsvis inte bakis. Får se det positivt att det är röd dag och att man får OB = mera pengar. Se allt från den positiva sidan (; Försöka iaf

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

Mysigt de såg ut! :)

2011-12-20 @ 18:38:40
URL: http://zannyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0