Stora men idag



Sov hos älsklingen i natt, var precis att jag kom iväg hem och fixade mig innan tåget gick. Gjorde allt och inget alls, hade hand om leveransen och det kommer allt mycket snyggt till Gina för tillfället, jobbigt (; Duktiga jag glömde matlådan hemma så sprang till ICA och köpte en pan pizza, yeah världens finlunch! Han även med att inhandla en glittereyeliner som ska användas flitigt. Så snyggt!
Slutade 5 som vanligt, pratade med älskling i väntan på att det försenade tåget skulle komma in och jag fick åka hem. Kliver innanför dörren 5 över 6. Äter middag och sedan dör jag.

Jag vet att jag måste plugga, för att klara provet på fredag, för att klara kursen som avslutas nu till jul. Jag vet att jag måste skriva på uppsatserna, men. Jag orkar bara inte. Fan.

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; okej, det låter fint och det räcker med webb-bilder på mailen. Men hur tidigt innan julafton ska du komma och fota om du ska kunna skicka bilderna senast på julafton? :)

2011-12-15 @ 16:13:37
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0