Tidig julafton



Idag var en sån dag då det var kul att hämta posten, 3 paket bara till mig! Wiie :D
I det första paketet fanns det snygga halsbandet som jag har på bilden, mycket snyggt. Det kommer bli välanvänt och sytet med detta köp är att ha det på jul och nyår. Det visar sig vad det blir på nyår. I det andra paketet fanns 3 st bilder i A4 format, varav en av bilderna ska älskling ha, resterande två har jag packat om för att skicka iväg på posten senare idag. Det sista paketet var en AVI från posten om att jag har ett paket liggandes där för att hämtas ut. Vilken tidig julafton jag har fått idag ;D

Jag är så nyfiken på vad som ligger på posten och väntar, men har ingen bil så kan inte åka ner och hämta det. Skit oxå, får ta det senare ikväll :)

För övrigt, halsbandet är köpt på eBay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0