Tomtenissarna

Fredagens party blev i karlholm, mitt Internet dummade sig och ville inte funka så kunde inte heller uppdatera. Dumt!
Iaf så tog vi bussen till Karlholm, en kisspaus i Skärplinge blev det, haha och inte lite kul var det då. Snacka om knäppt folk när de plingar, kliver av för att kissa och sen åker bussen iväg. Haha! Dom fick allt springa till nästa hållplats (; Och såklart hade de kommit överrens med chauffören om att få en kisspaus, men de missade vilken hållplats! Haha...

Väl där var det typ inge folk, vi var först in. Där fick jag första problemet med att inte finnas med på listan, fast jag skulle de. Det löste sig och jag fick komma in :) Vi tog ett bord, satte oss och korkade upp ännu en cider och började babbla. Dansgolvet var en bra kompis under kvällen, men det var så tråkigt att lite folk var där :(

Älskling kom och hämtade upp mig och Becca vid 1 tiden då allt stängdes. Tråkigt att de slutade så tidigt oxå. Men sånt man får ta. Och nog tog det lång tid att få i sig den där 90 g hamburgarn, ojoj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0