Aprikoskräm


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Japp, jag sitter nu framför datorn med en skål aprikoskräm och mjölk. Jag har inget roligt att meddela, skola i morgon. Kameran ska med, japp! Det hade jag glömt bort tills jag kollade i mitt egna huvud, telefonen! Mobilen är mitt huvud, allt finns i den, och utan kalendern hade jag aldrig klarat mig, eller kommit ihåg allt jag ska göra.

Jag vill måla naglarna, men vet inte vilken färg, och nu börjar det bli lite väl sent. Och tror inte det är de bästa att blanda smörjan jag nu ska börja att ha på naglara, med nagellack. Jag biter inte på naglarna, men jag använder ett sådant medel för att bli av med en annan ovana. Det smakar... Jag har inget bra ord på hur det smakar, men det är inte gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0