Gårdagen

Sent igår. Direkt efter skolan åkte jag till ridskolan för ett möte med Ungdomssektionen. Varade i en timme med massa tacosätande, gott! Och det sköna nu är att jag inte längre kommer att sitta kvar i US. Kommer inte att ha tid senare, det vet jag redan nu.
Fick skjuts till stationen men knallade vidare hem till P för att träffa på ett par städande grabbar medan man själv satte sig vid tvn och kollade på TopModel. Kändes grymt skönt!

Hem med 8 tåget, en snabbdusch och sedan blev det House på tvn. Älskling följde med hem så massa mys blev det med.
Upp i morse runt 7, mindre kul att man lämnade älskling kvar hemma för att han ska kunna sova fram till 11... Jag vill med ha sovmorgon fram till halv 1. Men nu sitter jag på jobbet igen, vuxet! Haha, nej men sitter på UNTs kontor med min handledare och pratar fotokurser. Alltid kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0